Innebandyskola för flickor och pojkar födda 13/14

Hösten börjar närma sig och så också innebandysäsongen 2020/2021!

Den här säsongen är det dags att i IK Sätra starta upp innebandyskola för flickor och pojkar födda 2013/2014.

Äldre barn får hör av sig till befintliga lag i lämplig ålder, kontaktinformation finns under respektive lags hemsida alternativt via mail till innebandy@iksatra.se.

Innebandyskolan är tisdagar 16.30-17.30 på Träffen i stora hallen, med start 15/9. Det är gratis att prova-på några gånger innan man bestämmer sig. De som vill fortsätta får en faktura på 500 kr (exklusiva medlemsavgift i IK Sätra).

Medtag klubba samt kläder och inomhusskor att träna i. Innebandyglasögon och vattenflaska är att rekommendera. Det finns ett begränsat antal klubbor och glasögon att låna under prova-på-perioden.

För mer information och frågor:

Jerry Nilsson, 070-2454221

Kansliet 026-120512, 025-102028

innebandy@iksatra.se

Hälsningar IK Sätra Innebandy
Steg 1 av 3 - Fyll i formuläret
Lag *
Tröjstorlek *
Tröjor kommer att beställas efter det att betalning av avgifter skett.
Publicera information *
Godkännande
Ni godkänner att harmlösa uppgifter som inte skadar eller kränker vare sig individ, grupp eller lag som tex. namn, bild, statistik, etc. publiceras på IK Sätras officiella hemsida.
Nej
Personuppgifter *
Godkännande
Genom att anmäla ert barn till IK Sätra godkänner ni att vi lagrar uppgifterna i vårt register enligt GDPR (dataskyddsförordningen).
Personuppgifter
PersonNr * -